سینما ، دین و اندیشه

توهم نصرت الهی

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۲۶ ق.ظ

لطفا ابتدا فیلم زیر را دانلود و مشاهده کنید :

http://www.aparat.com/v/IWbFe

http://www.roshangari.ir/index.php?option=com_jvideodirect&v=lZi9qesJXaUC9&Itemid=17

آقای هاشمی می فهمید که چه می گویید ؟

توهم نصرت الهی

نمی دانم این حرف ها از روی جهالت است یا از روی غرض ورزی است ، آیا رابطه با آمریکا ما را جز کشور های مقتدر درجه اول دنیا می کند یا مقاوت و مقابله با تحدید های او ، و اصلا شما در حال حاضر ثابت کنید که ما جز کشور های درجه اول و مقدر دنیا نیستیم ،( به گفته خود آقای هاشمی که اوباما در خواست ملاقات می کند برای دیدار با ریئس جمهور کشور ما  و آقای روحانی این درخواست را رد می کند ) آیا این خود نشانه قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست که کدخدای دنیا برای ملاقات با ما و صحبت با ما عاجزانه وقت ملاقات می خواهد ؟ و برای حل مسائل و بحران های منطقه ای موثر ترین نقش را ایران دارد ایفا می کند ؟ اگر کشوری مقتدر نباشد و جز کشور های درجه یک دنیا نباشد آیا می تواند 8 سال در مقابل حداقل 18 کشور دنیا جنگی را ادامه دهد و حتی یک وجب از خاک خود را از دست ندهد و آیا می شود 35 سال با سخت ترین و ظالمانه ترین تحریم ها دست و پنجه نرم کند و سرعت افزایش علمش در جهان 11 برابر متوسط جهانی باشد ؟ و هزازان هزار پیشرفت دیگر ؟ آیا اینها نصرت الهی هستند یا درخواست آمریکا برای ملاقات با ما ؟ عدم دید واقعی نسبت به مسائل منطقه ای و در نظر نگرفتن قدرت ایران اسلامی در جهان مسائلی نیست که بتوان به سادگی از کنار آن گذشت ، اشخاصی که توهم دارند که رابطه با آمریکا (شیطان بزرگ ) که دشمنی شب و روز او بر هیچ کسی پوشیده نیست و جز نصرت الهی است حال می توانند ببینند که نه تنها تحریم برداشته نشد و شیطان برزگ قدمی از مواضع شیطانی خود کوتاه نیامد بلکه ، خوشحال و سر مست از این توهم که تحریم های ما ایران را پای میز مذاکره نشانده پس باید تحریم ها را افزایش دهیم ، وقتی قند در دل جناب عالی چنان آب می شود و گل از گل رویتان می شکافد به نتایج غلط عملکرد خود نیز فکر کنید و کمی آینده بین باشید .

شما انتخاب این دولت را جهاد قلم داد کردید بله دولتی که هولوکاست را افسانه نداست - خواستار مذاکره با آمریکا هم شد و حالا : اوباما: هنوز هم گزینه هایی مثل گزینه  نظامی در قبال ایران را روی میز داریم ! رژیم صهیونیستی: از اوباما تشکر میکنم به دلیل تحریم های ایران ! این تحریم ها ایران را به میز مذاکره بازگرداده است !!

موقیتی که شما فکر آن را می کنید نصر الهی نیست بلکه مکر شیطانی است که شما را فریب داده و در حال حاضر کسانی که متکی هستند به ابرقدرت ها و قارون های منطقه در حال خندیدن به شما هستند با این افکار سطحی و پوشالی شما که حتی بعد از این همه سال زیستن در فضای جمهوری اسلامی نفهمیدید که مقاوت رمز پیشرفت و عدالت هست و نه اعتدال ( احساس عجز در مقابل ابر قدرت ها ) در حق و حقوق مردم .

بله همان مقاومتی که شما از آن یاد کردید و برای آن احترام قائلید و باعث پیروزی ایران در 8 سال دفاع مقدس شد . اگر آن 8  سال دفاع مقدس بوه و برای ما نصرت الهی را به همراه داشته شک نکنید که این دفاع 35 ساله مردم ایران نتایج و نصر نهایی " ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم " که فرج حضرت حجت می باشد نه سر سپردگی به کشور های غربی را در بر خواهد داشت انشاالله

  • سجاد هاشمی

نظرات  (۴)

  • مهرداد نیک نام
  • سلام
    تعجب ندارد که آقای هاشمی این گونه حرف بزند!آیا این همان آقای هاشمی بود که برا ی تحقق این انقلاب سال ها خون دل خورد و زندان ها کشید؟!
    نمی دانم ...
    نمی دانم ...
    نمی دانم ...
    خدایا از تو تقاضا می کنم که ما را کم تر از آنی به خودمان وقضاوت های خودمان وا مگذار.

    سلام

    جناب آیت الله فراموش کردن ما هم از زبان بنیانگذار انقلاب و هم از زیان نایب امام زمانمان این جمله را بسیار شنبده ایم که " ملاک حال افراد است"

    به فکر عاقبت خودشان که نیستن لااقل به فکر این دنیایشان باشند که بیشتر از این از چشم ملت نیفتن... :<

     

  • مهرداد نیک نام
  • با مطلب "آیا حاضرید برای اسلام کاری کنیذ؟" به روزم.

     

  • مصطفی گرجی
  • شعار ما یک کلام
    مرگ بر هاشمی والسلام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی