سینما ، دین و اندیشه

آخرین 5 شنبه سال !

يكشنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۲۷ ق.ظ

آخرین 5 شنبه سال !


بهشت زهرا . مزار شهدای گمنام . 92/12/22 آخرین 5شنبه سال



دختران من از نسل فاطمه اند .

مجموع عکس بهشت زهرا برای دیدن ادامه تصاویر به 

 

و پسرانم عشق حیدر در سر دارند .


پدر و مادرم من رفته ام که قامت شما خم نباشد !


خانه تکانی تو هم عالمی دارد !


 شهدای گمنام مادراتون غریبن         ذره ذره بی صدا دیگه دارن می می رن

  • سجاد هاشمی

نظرات  (۲)

یکی از ارامش بخش ترین مکان ها گلزار شهداست ....

 

یاعلی

آرامش میان مردگان است..مردگان هرچه باشند ؛ خوب یا بد... در آرامگاهشان آرام گرفته اند.و من دو سالی است که بدون اینکه مرده ای در آرامگاه ها داشته باشم برای آرامش خودم به آنها سر میزنم..
 و شهدا که انگار دست نخورده به سوی معبودشان بازگشته اند، از اصل ارمغان آرامش اند...
مزار شهدای گمنام شده پناهگاه این روزهای من!!
سال جدیدتون فاطمی انشاالله...

پاسخ:
سال نو همه انشالله فاطمی باشه .
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی