سینما ، دین و اندیشه

خسته ام خدا

يكشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۶:۴۱ ب.ظ

دوستان از این که به این وبلاگ دیر به دیر به روز میشه معذرت ، حال من دسته خودم نیست ، خسته ام ، خسته 

دوستان لطف کردن و از بنده هم تقدیر کردن اما زندگی تنها همین رنگ ها نیست ، خدایا گمت کرده ام ، اگر تمامی لوح های عالم هم باشد اما تو نباشی چه فایده !

خسته ام خدا اگر تو را داشتم و هیچ کس نداشتم غمی نبود اما همه را به ظاهر دارم و تو را ...

دوستان دعا کنید برای ایمانمان که ضعیف است !


  • سجاد هاشمی

نظرات  (۲)

سلام.
با یک سوال به روزیم...
منتظر نظرات و راهنماییهای شما...
ممنون میشم اگه سر بزنید...

التماس دعا
یا علی مدد
بوی سستی اراده از این پست بلند میشه..
حاج آقا دولابی چاره اکثر مشکلات رو صلوات میدونستن.کتاب "طوبای محبت" برای این حال شما خیلی دواست.!!
یه جایی گفتن:
" هروقهر وقت خواستی کار خوبی بکنی و راه بندان شد و ممکن نشد آن را انجام دهی، نیتت را رسیدگی کن. شاید صدمه ای خورده است و صرفاً بر ای خدا نیست و الاّ اگر با صاحبخانه کار داشته باشی، بر عهده ی اوست که موانع را از جلوی راهت برطرف کند."

پاسخ:
اراده هست الحمدالله 
برا مستند هم گیر و گورش رفع شده  صاحب خانه هم موانع را بر می دارد 
اما حجاب خودم هستم که جلوی همه چیز رو میگیره  ، این سستی نیست بی تقوایی !

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی